Zwroty, wymiany i reklamacje

Przejrzysta procedura zwrotu.

1. Wejdź na nasz adres który przekieruje Cię do procesu zgłaszania zwrotu oraz zamówienia kuriera -> link.

2. Podaj adres e-mail który posłużył Ci do złożenia zamówienia w naszym sklepie.

3. Zaznacz produkty które chcesz zwrócić.

4. Podaj nr konta na które ma być dokonany zwrot środków.

5. Wybierz adres nadawcy przesyłki zwrotnej.

6. Wybierz sposób nadania paczki oraz przewoźnika.

7. Przejdź do podsumowania oraz płatności.

 

Pamiętaj!

- Masz prawo odstąpić od niniejszej umowy (zwrotu towaru) w terminie 100 dni od dostawy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Po tym czasie możliwość zwrotu wygasa.

- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, skorzystaj z linku podanego w procedurze aby przejść do procesu zgłaszania zwrotu. Możesz również poinformować nas o swojej decyzji w ciągu 100 dni od dostawy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą elektroniczną). 

- Abyśmy mogli zwrócić Ci należne pieniądze, musisz dostarczyć nam zwracany towar na własny koszt, w ciągu maksymalnie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

- Towar nie może nosić jakichkolwiek śladów używania (zabrudzeń, zniszczeń, oderwanej metki).

- Opakowanie powinno być otwarte w sposób możliwie jak najmniej niszczące. Jeśli oryginalne opakowania da się ponownie zamknąć należy je ostrożnie otworzyć tak, aby towar można było z powrotem w nie zapakować. Prosimy nie rozrywaj bez potrzeby opakowania jeśli wahasz się, czy zwrócić towar.

- Do przesyłki zwrotnej, dołącz koniecznie dowód zakupu!

Jak zwracamy pieniądze?

W przypadku odstąpienia od umowy (zwrotu towaru) zwracamy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji oraz po zwrocie towaru wg zasad powyżej.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że zgodziłaś się na inne rozwiązanie – najchętniej dokonamy zwrotu na podane przez Ciebie konto bankowe. 

Wymiany

Aby dokonać wymiany produktu na inny należy zlecić zwrot według instrukcji powyżej oraz dokonać nowego zakupu w sklepie.

Informacje dotyczące rękojmi.

W sytuacji wystąpienia wady konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi przez okres 2 lat od zakupu.

Adresy do zwrotów i komunikacji.

Maichellie.pl Martyna Kowalewska, ul. Tagore 3/7, 02-647 Warszawa, sklep@maichellie.pl.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl